03. 11. 2011 01:47
|
Datum registrace: 13 roky (let) nazpět
Příspěvků: 11 571
|
Quote
Lily
Quote
richard
Quote
Lily
Quote
richard
Quote
richard
Quote
richard
Quote
Habbakuk
... ale ty otázky dospělých: "Nemáš hlad ... žízeň ... nepotřebuješ na záchod ? ..." ...
tím vybízejí jeho "vědomí" nebo jak píše dole wolf "já", aby revidovalo aktuální stav potřeb - resp.uvědomilo si je a vyjádřilo.........
mimochodem, poslední dobou sem taky nějaký apatický...........
dnes sem byl na terapii a bavil sem se s lékařkou o mém případném návratu do školství........nebyla proti, naopak uvažovala v souladu se mnou o různých možnostech, což mě docela příjemně překvapilo, ale ptala se na mou motivaci, přičemž mi řekla, že má dojem, že lidi vnímám dost neosobně a s odstupem, což může být důsledek křehkosti a zranitelnosti citů, které se tímto způsobem brání proti zranění a že smyslem terapie je právě nalézt jakýsi citový střed - tedy, abych byl schopný cítit se v blízkosti některých lidí relativně bezpečně a byl schopný se v určité míře k nim přiblížit.....
myslím, že má asi pravdu......
a co ta laka na praci v skolstve? Podla mna by si bol fajn ucitel, vies dobre vysvetlovat...to ta na tom bavi? Ten uzki kontakt s ludmi...to je fakt rizikove, ael tak su rozni ucitelia - rozne natury (priatelskejsi aj odmeranejsi), nemusia sa k druhym priblis priblizovat, - podla mna vcelku staci, ze vedia dobre vysvetlit ucebnu latku
mě láká ta intelektuální stránka věci, problém je v tom, že by mi byly žáci asi ukradení a to není moc dobře.........
v com ukradeni? Ved ked by sa ta pytali na objasnenie uciva, mohol by si s nimi viest vcleku plodne debaty
to možná jo, ale debaty sou jen teorie, kecy kecy kecy, ikdyž mohou být třeba zajímavé, jde však taky o to, abych uspokojoval žákům určité psychologické potřeby, tedy nejen ty intelektuální a to nevím, jestli dokážu......
něco podobného jako, když sedíš s klukem na lavičce a nevíš, co dělat........to je taky na nic........prostě se necítíš dobře.....